מעבורת מפוקט לקוסמוי

חושבים שכל האיים התאילנדים נראים אותו דבר? זה לא בסדר! תגידו "ביי ביי" לתצורות האיים הקבועות שאתם מכירים ולמרחב האוקיינוס ​​של חוף אנדמן וקבלו קצת פרטיות עם מגע הזוהר באי שהוא ללא ספק היפה והמסוגנן ביותר של המפרץ, סאמוי השגור בפי הישראלים כשמו קוסמוי. מים צלולים וחופים אידיליים, צמחייה טרופית שופעת וחנויות קניות מודרניות ב'סטייל של אי', חנויות תכשיטים מפוארות ושווקים מקומיים צבעוניים – בקוסאמוי יש הכל. אין פלא שהאי השלישי בגודלו בתאילנד הפך לפופולרי ביותר הן בקרב נופשים שמחפשים נופש מפואר והן בקרב תרמילאים עם תקציב נמוך, אשר כל אחד יכול למצוא את החוויה, הלינה, הפעילויות והבילויים שלשמה הם מגיעים. בין אם זו ארוחות ערב לאור נרות בחופים הפרושים לאורכו, מסיבות פראיות והרפתקניות לאורך הלילה, טיולים ביערות וג'ונגלים או ימי שיזוף ארוכים על החוף.

הגעה לקוסמוי מפוקט

גם פוקט וגם קוסמוי הם יעד פופולרי במיוחד עבור מטיילים ישראלים, וככאלה, הנסיעה מחוף אנדמן לאיי המפרץ ולהיפך היא פשוטה ובמחיר סביר עבור אלה שאינם רוצים להגיע בטיסות פנימיות ליעדיהם בתוך תאילנד.

מפוקט לקוסמוי באמצעות אוטובוס + מעבורת

בהתאם לדרך שבה אתה נוסע, הדרך שלך מפוקט לקוסמוי יכולה להימשך בין 6 וחצי שעות עד יום שלם. כדי להבטיח נסיעה חלקה ונוחה, מומלץ לבחור בכרטיס משולב אוטובוס+מעבורת המוצע על ידי Lomprayah או Phantip 1970.

לדעתינו מעבורת מפוקט לקוסמוי עדיפה יותר מטיסה פנימית בהרבה היבטים, בקצרה, המסע עצמו הרבה יותר מרגש, הנופים נפלאים ותמיד כיף להשאר על קרקע יציבה או רטובה 🙂

Lomprayah מפעילה את השירות המהיר ביותר – והיקר ביותר – מפוקט לקוסמוי. יש שני אוטובוסים ביום ב-07:00 בבוקר וב-10:00 בבוקר. אוטובוסים יוצאים מהתחנה של לומפרייה בפוקט טאון ונוסעים ישר למזח Laem Thuat בדונסאק, שם עולים הנוסעים על הקטמרן לכיוון קוסמוי. כל הטיול נמשך כ-6 וחצי שעות, כולל ¾ שעה מדונסאק למזח נתון בקוסמוי. כרטיסים עולים 1,250 באט לאדם (שהם כ-$36).

Phantip 1970 היא מפעילת הלואוקוסט העיקרית בין פוקט לקוסאמוי. החברה מציעה נסיעה נוחה למדי במחיר סביר ( 450 באט לאדם – יוצא בערך $13). הם מספקים אוטובוסים סטנדרטיים של AC עם שירותים על הסיפון ועושים לפחות עצירה אחת לארוחה בתחנת דלק עם מספר חנויות בחזית. בדרך כלל האוטובוסים בסדר, אם כי יש מצב לכמה הפתעות לא נעימות ובלתי צפויות (למשל אוטובוס גיבוי ישן יותר במקום הרגיל) גם זה קורה לפעמים. האוטובוס יוצא מדי יום בשעה 09:00 בבוקר ופונה לדונסאק מבלי לעבור בסוראטאני. ב-Phantip משתמשים ב-Seatran Discovery איטי יותר ממעבורת המכסה את המרחק בין המזח של החברה בדונסאק למזח Seatran Bangrak בקוסמוי תוך כשעה וחצי. למרות ש-Pantip מצהירים שכל הטיול לוקח 6 וחצי שעות, לפעמים הוא נמשך יותר, ובמקום להגיע ב-15:30 תתכוננו להגיע לקוסמוי בערב.

טיפ: ליתר בטחון, הזמינו את הלינה שלכם בקוסמוי מראש כדי להימנע משייט בכפרים אפלים בתקווה למצוא מקום לינה הגון אם תגיעו מאוחר מהצפוי.

ניתן גם לקחת אוטובוס מפוקט לסוראטאני . משך הטיול כ-4 וחצי שעות ועולה 230 באט לאדם (גרושים – משהו כמו $7). בסוראטני גשו למזח בדונסאק לבד או קנו כרטיס אוטובוס+מעבורת מסורתאני לסאמוי עם Lomprayah , Seatran Discovery או Phantip 1970 . הזול ביותר יעלה לכם 250 באט ( Phantip 19703 וחצי שעות). בסופו של יום זה לא הולך להיות הרבה יותר זול אבל זה יהיה הרבה יותר בטוח. שימו לב שאוטובוסים ממשלתיים עוקפים לפעמים לקראבי בדרכם לסוראתאני כדי לאסוף נוסעים, מה שמאריך את כל הנסיעה בצורה ניכרת.

הערה: הממשלה מחייבת את כל המפעילים הבין-מחוזיים לאסוף נוסעים בדרכם בשבת וראשון. אם אתם מטיילים במהלך סוף השבוע, תתכוננו לטיול ארוך יותר.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: