מעבורת מאתונה לפארוס

ישנן מעבורות יומיות מאתונה לפארוס כל השנה, כאשר התדירות עולה בחודשי הקיץ. אורך הנסיעה משתנה בהתאם לסוג הספינה שתבחרו וכמה עצירות ישנן בדרך. מעבורות קטמרן מהירות יכולות להגיע לפארוס מאתונה תוך כ-3 שעות. השיט במעבורות גדולות יותר, כדוגמת Blue Star, אורכות בדרך כלל כ-5 שעות. אם אתם יכולים לחסוך את השעה-שעתיים הנוספות, מומלץ לשוט עם Blue Star; גודלה העצום הופך אותה ליציבה יותר בים קשה, וגם תוכלו להסתובב על הסיפונים החיצוניים כדי לחזות בנוף לים ולנשום אוויר צח. (קטמרנים דורשים מכל הנוסעים להישאר בפנים) כרטיסי מעבורת מאתונה לפארוס עולים 20 אירו עד 110 אירו, תלוי בסוג המעבורת ובמחלקת הכרטיס.

מעבורות מאתונה לפארוס מנמל פיראוס

המעבורת שנקראת SeaJets Champion Jet 2 היא המעבורת המהירה ביותר מאתונה לפארוס.

פיראוס הוא הנמל הקרוב ביותר למרכז העיר אתונה וניתן להגיע אליו בקלות באמצעות מטרו או מונית. אם יותר לכם לבלות זמן מסויים באתונה לפני ההפלגה לפארוס, זה הנמל שכדאי לכם לבחור. פיראוס הוא גם הנמל הגדול והעמוס ביותר ביוון, אז הקפידו שיהיה לכם מספיק זמן כדי לאסוף את הכרטיסים ולהגיע למעבורת שלכם בזמן.


מעבורות מאתונה לפארוס מנמל ראפינה

Rafina הוא הנמל הקרוב ביותר לשדה התעופה באתונה. אם אינכם מתכננים לבלות באתונה, נמל ראפינה תהיה בחירה טובה. בשיא עונת הקיץ, ישנן בדרך כלל מעבורות יומיות רבות המפליגות מנמל ראפינה לפארוס.

חשוב לדעת! ביציאה מהמעבורת בנמל בפארוס (העיירה המרכזית של פאריקיה – Parikia). התור למוניות ישר קדימה. האוטובוסים יוצאים מימינכם.

עוד מידע חשוב:

מאתונה (פיראוס) לפארוס במעבורת:

  • 42 הפלגות שבועיות
  • משך ממוצע – 3 שעות
  • מחיר ממוצע – 213 דולר

מעבר פיראוס פארוס מחבר את יוון לאיים הקיקלאדיים וזמין להזמנות בכל ימות השנה. ישנן 4 חברות מעבורות המציעות שירות זה מאתונה לפארוס כרגע. Blue Star Ferries מספקת 4 הפלגות יומיות, SeaJets מספקת 7 הפלגות שבועיות, Aegean Speed ​​Lines מספקת 4 הפלגות שבועיות ו- Minoan Lines מספקת 3 הפלגות שבועיות, אך רק כאשר עונת התיירות מתחילה במאי. 97 מיילים ימיים (180 ק"מ) מפרידים בין נמל פיראוס לנמל פארוס, כאשר SeaJets מספקת את שיט המעבורת המהיר ביותר מאתונה לפארוס תוך כשעתיים ו-45 דקות..

ההגעה לנמל המעבורת של פיראוס היא פשוטה מאוד מכיוון שהוא ממוקם רק 12 ק"מ דרומית-מערבית למרכז העיר אתונה. פשוט עקבו אחרי קו 1 (הקו הירוק) למשך כ-30 דק' עד שתגיעו לתחנת Monastiraki. ישנו גם אוטובוס 040 זמין מכיכר סינטגמה, שייקח אתכם במרחק הליכה ממסופי הנוסעים. אנא פנו לכיוון השערים E1 עד E10 עם ההגעה על מנת לאתר את המעבורת שלכם.

תוכלו להזמין מעבורת דרך Direct Ferries ולבחור בין 42 מעבורות מפיראוס לפארוס בכל שבוע, עם עד 6 הפלגות שיוצאות מדי יום. כל החברות מקבלות בברכה נוסעים (רגלית) ומכוניות על הסיפון בכל מעבורת שנעה בין אתונה לפארוס. עם זאת, אנא שימו לב כי רק רכב אחד מותר לכל הזמנה.

יש גם מעבורת מהירה מאתונה לפארוס זמינה דרך SeaJets ו-Blue Star Ferries. מעבורת המהירה זו לפארוס תבטיח שתגיעו ליעדכם בזמן המהיר ביותר.

לחלופין, אתם יכולים להזמין מעבורת מרפינה לפארוס אם זה יותר מתכתב עם הטיול שלכם, כפי שכתבנו כבר קודם. אם אתם נוחתים בשדה ואין לכם זמן "לשרוף" באתונה – עדיף שתצאו להפלגה מרפינה.

המחירים של המעבורת מאתונה לפארוס עשויים להשתנות בהתאם לעונה בה תרצו לנסוע. כרטיסי מעבורת זולים זמינים בדרך כלל "מתות" יותר, מחוץ לעונת השיא.

השאלות ותשובות בקשר למעבורת מאתונה לפארוס

כמה זמן אורכת ההפלגה על מעבורת מפיראוס לפארוס?

זמן השיט הטיפוסי של מעבורות מפיראוס לפארוס הוא כ-4 שעות ו-10 דק'. עם זאת, אנא זכרו כי משך ההפלגה עשוי להשתנות בהתאם לעונה בה תבחרו לטייל.

כמה עולה המעבורת מפיראוס לפארוס?

המחיר הממוצע של מעבורת מפיראוס לפארוס הוא כ-$139. עם זאת, אנא זכרו שמחיר המעבורת מפיראוס לפארוס עשוי להשתנות בהתאם לעונה.

אילו חברות מעבורות פועלות בין פיראוס לפארוס?

יש כרגע 6 מפעילי מעבורות פופולריים הנוסעים מפיראוס לפארוס. המפעילים הבאים המספקים שירות זה הם:

  • Blue Star Ferries
  • SeaJets
  • Aegean Speed Lines
  • Golden Star Ferries
  • Minoan Lines
  • Cyclades Fast Ferries


כיצד אוכל להזמין כרטיסי מעבורת מפיראוס לפארוס?

מעבורות מפיראוס לפארוס זמינות להזמנה דרך מנוע החיפוש שלנו הזמין עבורכם בצד שמאל בעמוד זה או בדף הבית, כמו גם תוכלו לעשות זאת על ידי לחיצה על הלינק הזה.

האם ניתן לשוט כנוסע רגלי במעבורת מאתונה לפארוס?

כן, אתה יכול כרגע לעלות למעבורת כנוסע רגלי על סיפון המעבורות מפיראוס לפארוס עם:

  • Blue Star Ferries
  • SeaJets
  • Aegean Speed Lines
  • Golden Star Ferries
  • Minoan Lines


האם ניתן לקחת את המכונית במעבורת מפיראוס לפארוס?

כן, אתה יכול לנסוע עם רכב מפיראוס לפארוס עם המפעילים הבאים:

  • Blue Star Ferries
  • SeaJets
  • Aegean Speed Lines
  • Golden Star Ferries
  • Minoan Lines


האם אפשר לעלות עם כלבים על המעבורת מאתונה לפארוס?

כן, נוסעים רשאים להביא את כלביהם לשירות המעבורת הזה. עם זאת, ייתכן שתדרש ל"דרכון לחיות מחמד" או תיעוד אחר כדי לקחת את בן הלוויה הפרוותי שלך איתך. המפעילים הבאים מתירים כרגע כלבים במעבורות שלהם:

  • Blue Star Ferries
  • SeaJets
  • Golden Star Ferries


מדריך פיראוס

עיר הנמל פיראוס ביוון שוכנת על המפרץ הסרוני באזור אטיקה במדינה ומהווה חלק מהאזור העירוני של אתונה, כאשר מרכז אתונה ממוקם כ-12 ק"מ מהנמל. מרכז פיראוס עמוס בדר"כ בתנועה ולא נוטה להיות המקום אליו התיירים יגיעו. באזור יש הרבה מהמקומות שהייתם מצפים מעיירה שאינה תיירותית: בנקים, מבני ציבור, אזורי הולכי רגל, רחובות קניות וכדומה. האזור סביב Zea Marina ונמל Mikrolimano הם אולי החלק האטרקטיבי ביותר של פיראוס ויש בו מבחר טוב של מסעדות, בתי קפה וברים.

פיראוס הוא הנמל הראשי של יוון, הגדול באירופה והשלישי בגודלו בעולם. באופן לא מפתיע, זהו המרכז של התעשיות הימיות של יוון והבסיס לצי הסוחר שלה. לאחר שעברו שיפוץ לאחרונה, המתקנים בנמל השתפרו וכוללים כספומטים, משרדים להמרת מטבע, מסעדות, בתי קפה, ברים ומספר סוכנויות נסיעות המוכרות כרטיסי מעבורת. היעדים שמשרת הנמל כוללים את האי כרתים, האיים הקיקלאדיים, איי הדודקאנס, החלקים המזרחיים של יוון וחלקים מהים האגאי הצפוני והמזרחי.

מדריך פארוס

האי היווני פארוס הוא אחד מקבוצת האיים הקיקלאדיים והוא שוכן בים האגאי קרוב לאי נקסוס שנמצא כשעת נסיעה במעבורת. זהו יעד נופש פופולרי ויש לו מוניטין של אי ידידותי ומסביר פנים למבקריו. זהו האי שני בגודלו מבין האיים הקיקלאדיים ויש בו הרבה דברים לראות ולעשות, לרבות השתתפות במגוון ענפי ספורט המים המוצעים. יש גם את כנסיית Panagia Ekatantapiliani שראשיתה בשנת 326 לספירה והיא פופולרית גם בקרב תיירים. דרך מרגיעה לבלות את זמנכם באי היא לבקר באחת מיני הטברנות המקסימות המשובצות לאורך חוף הים של פאריקיה וגם בכמה חופים מקסימים הכוללים את אגיה איריני, פארנגס, קאטו ולוגאראס.

הנמל של האי נמצא בפאריקיה ומארח הן מעבורות קונבנציונליות והן מעבורות מהירות. בדר"כ מעבורות יוצאות משם לפיראוס ואל האיים האחרים של הקיקלאדים.

לסיכום:

מעבורות בין אתונה (פיראוס) לפארוס פועלות לאורך כל השנה עם קישורים יומיים. מצא מידע מעודכן, השווה את לוחות הזמנים של המעבורות, חברות ומחירים, והזמין את כרטיסי המעבורת שלך ב-DirectFerries ללא עלות נוספת.

לוחות זמנים של המעבורות

אתונה (נמל פיראוס) -> פארוס

  • תדירות לוחות זמנים: כל יום
  • המעבורת המוקדמת ביותר: 06:45
  • המעבורת האחרונה: 17:30
  • משך ממוצע: כ-4 שעות
  • טווח מחירים: 00 € – 143.00 €


פארוס ->
 אתונה (נמל פיראוס)

  • תדירות לוחות זמנים: כל יום
  • המעבורת המוקדמת ביותר: 10:30
  • המעבורת האחרונה: 23:59
  • משך ממוצע: כ-4 שעות
  • טווח מחירים: 00 € – 143.00 €


מה לוח הזמנים של המעבורות מאתונה (פיראוס) לפארוס

ישנם לפחות 1-2 קישורי מעבורת יומיים מפיראוס לפארוס בכל ימות השנה. בקיץ, בדרך כלל זה קורה בתדירות מוגברת, ולרוב יש כ-5-7 נסיעות מעבורת ביום.

המעבורת המוקדמת ביותר יוצאת בדרך כלל מפיראוס בשעה 06:45 ומגיעה לפארוס בשעה 11:05, בעוד שהנסיעה המתוכננת האחרונה לפארוס מפיראוס היא בשעה 17:30.

כרטיסים למעבורת, הצעות והנחות

כמה עולה המעבורת מאתונה (פיראוס) לפארוס?

מחירי המעבורת אתונה-פארוס נעים בין כ-50 אירו ל -86 אירו. עם זאת, העלות הסופית עשויה להשתנות בהתאם לעונתיות, הנחות, הצעות, בחירת מושבים, בחירת רכב וחברת המעבורות.

הנחות

הנסיעה מאתונה לפארוס במעבורת היא קלה, נוחה ותוכלו לנצל כרטיסי מעבורת בעלות נמוכה יותר הודות להנחות הזמינות. חברות המעבורות מציעות הנחות של עד 50% לקטגוריות הנוסעים הבאות:

  • יְלָדִים
  • תושבי קבע של איים (בעלי מספר Islander ייחודי)
  • סטודנטים של אוניברסיטאות יווניות ציבוריות
  • אנשים עם מוגבלות והנלוות אליהם


הערה:
תינוקות וילדים עד גיל 4 נוסעים בחינם. עם זאת, זכרו שההנחות הזמינות עשויות להשתנות בהתאם לחברה שאיתה אתם שטים.

מידע על מסלול המעבורת

כמה זמן השייט במעבורת מאתונה (פיראוס) לפארוס?

משך המעבורת מאתונה לפארוס נע בין כ-3 שעות ל-5 שעות. הדבר תלוי בסוג כלי השיט, בתנאי מזג האוויר וכן בעצירות הביניים של כל מסלול.

האם יש מעבורת מהירה מאתונה (פיראוס) לפארוס?

כן, אתם יכול להפליג עם מעבורת מהירה מאתונה לפארוס. המעבורת המהירה ביותר לפארוס עושה את הנסיעה תוך 2 שעות ו-45 דק'.

מה המרחק בין אתונה לפארוס?

המרחק בין נמל פיראוס לנמל פארוס הוא כ-90 מייל ימי (כ-166 ק"מ).

טיפים לטיול במעבורת

עצות שימושיות לטיול המעבורת שלך מאתונה (פיראוס) לפארוס

הנה כמה טיפים לטיול שלך מפיראוס לפארוס:

מכיוון שנמל פיראוס הופך עמוס למדי בקיץ, מומלץ מאוד להגיע לפחות שעה וחצי לפני העלייה למעבורת כדי למנוע עיכובים.

טיולי המעבורת בקיץ יכולים להיות סוערים והים גועש. אין מה לדאוג, אבל אם אתה חש תחילתה של מחלת ים אתה יכול לבקש מצוות המעבורת קצת אספירין או לשאת עימך כדורים נגד בחילה. בקש מהצוות גם שקיות הקאה והם ישמחו לספק לך כאלה.

תנאי מזג האוויר עשויים להשפיע על זמן היציאה. אתה יכול לראות כל שינוי דרך ספק המעבורות שלנו: DirectFerries

פארוס היא נקודת התחלה מצוינת אם תרצו לצאת לקפיצה באיים בקיקלאדים. עיין במפת המעבורות שלנו ומצא קישורי מעבורת לאיים סמוכים כמו נקסוס, מילוס, מיקונוס, סנטוריני ואיים מדהימים אחרים האהובים במיוחד על המטיילים הישראלים בים האגאי.

היכן לקחת את המעבורת מאתונה (פיראוס) לפארוס

ניתן לקחת את המעבורת לפארוס מנמל פיראוס באתונה. הנמל של פיראוס ממוקם כ-15 ק"מ דרומית למרכז העיר אתונה ו-45 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של אתונה אלפתריוס וניזלוס. אתה יכול להגיע לפיראוס ברכב, במונית וכן בתחבורה ציבורית (אוטובוס, מטרו ורכבת פרברית).

מעבורות מפיראוס לפארוס יוצאות בדרך כלל משערים E7 ו- E9. שערי היציאה עשויים להשתנות, לכן אנו ממליצים לבדוק את הכרטיס שלך ואת לוחות התצוגה האלקטרוניים הממוקמים בנמל לקבלת מידע נוסף.

האם אוכל לנסוע במעבורת אתונה (פיראוס) לפארוס עם מכונית?

בהתאם לחברת המעבורות ולסוג הספינה שאיתה אתה נוסע, אתה יכול להביא את הרכב שלך לפארוס. (כתבנו למעלה מי מהחברות תסכים שתשוט עם רכבך) הקפידו להזמין כרטיסים מוקדם ככל האפשר מכיוון שעשוי להיות מספר מוגבל של כרטיסים עבור נוסעי רכבים.

מזוודות על המעבורת

חברות המעבורות ביוון בדרך כלל גמישות למדי לגבי גודל ומשקל המטען. אתה יכול לשמור את התיקים והמזוודות לידך או לאחסן אותם באזור המטען המיועד במעבורת לפארוס. זכור כי אין הליך צ'ק-אין עבור פריטי מזוודות.

טיפ: אנו ממליצים לא לשאת יותר מ -50 ק"ג של מזוודות כדי למנוע עיכובים בגלל מקומות מוגבלים באזור המטען.

תאי שינה

במעבורות מהירות אין תאים. אם אתה לוקח את המעבורת הסטנדרטית מאתונה לפארוס, אתה יכול להזמין תא או מושב ממוספר לנסיעה נוחה יותר.

נסיעות עם חיות מחמד

אתה יכול לנסוע עם חיית המחמד שלך לפארוס, בהתאם לחברת המעבורות ולסוג כלי השיט שבחרת. הקפד לשאת את התעודות הנחוצות, כרטיסים לחיות מחמד וכל ציוד שאתה עשוי להזדקק לטיול שלך.

היכן אוכל להזמין כרטיסי מעבורת זולים מאתונה (פיראוס) לפארוס

אתה יכול בקלות להזמין כרטיסי מעבורת פארוס ב-DirectFerries. מצא את כל קווי המעבורת הזמינים, השווה חברות, מסלולים ומחירים, והזמן את המעבורת שלך לפארוס מפיראוס בכמה קליקים בלבד.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: