מעבורת מבנגקוק לקוסמוי

ישנן 3 דרכים לשלב שייט מעבורת כאשר נוסעים מבנגקוק לקוסמוי.

  1. בנגקוק לקוסמוי במטוס ובמעבורת

אפשר לטוס מבנגקוק לסוראט תאני (Surat Thani) ולאחר מכן לשוט במעבורת של שעה וחצי לכיוון קוסמוי. שימו לב שאין חברות תעופה שמציעות טיסה בין סוראט תאני לקוסמוי.

חברות תעופה זולות כמו Thai Lion Air, AirAsia ו-Nok Air מציעות טיסות מרובות מדי יום לסוראט תאני מנמל התעופה דון מואנג (DMK) בבנגקוק.

אתם חוסכים קצת יותר מ-$77 (לעומת טיסה ישירה), אבל יש צורך בעוד 3 שעות ועוד שני אמצעי תחבורה (לעומת טיסה ישירה מבנגקוק לקוסמוי). הנסיעה באוטובוס משדה התעופה Surat Thani אל המזח והמעבורת אל קוסמוי דורשת לפחות 3 שעות.

ישנן מעבורות רבות ושונות לבחירה. כל המפעילים השונים מציעים כרטיסי אוטובוס ומעבורת משולבים, כך שלא תצטרכו לדאוג להגיע למסוף מעבורות. אתם יכולים לקנות את הכרטיסים המשולבים מתוך הטרמינל של שדה התעופה. צאו מהדלתות והאוטובוסים יהיו מולכם מחכים לקחת אתכם לרציף.

עלות: מחיר הטיסה החל מ-$40, מעבורת עולה כ-$8-18 (המחירים עשויים להשתנות בהתאם לעונה)

הזמן הדרוש: כשעה במטוס, שעה וחצי באוטובוס והסעה, וחצי שעה במעבורת.

  1. בנגקוק לקוסמוי ברכבת ובמעבורת – דרך זולה ונעימה

אם אינכם דואגים להגיע במהירות לאיים, נסיעה בשילוב של רכבת לילה ומעבורת היא אפשרות חסכונית ומעניינת. זה לא מהיר טיסה מן הסתם, אבל זה הרבה יותר זול ויכולה לכם להיות חוויה נעימה.

רכבת מבנגקוק תיקח אותכם לסוראט תאני (11-15 שעות תלוי ברכבת), ומשם אתם לוקחים אוטובוס ל-Don Sak (דון סאק) או למזח באנגרק Seatran (1-2 שעות) ולאחר מכן מעבורת לקוסמוי. (שעה וחצי).

יש 10 רכבות ישירות ביום מבנגקוק לסוראט תאני, היוצאות בין 07:00 בבוקר ל-22:00 בלילה. רכבת בשעות היום זמינה, אך מומלצת רכבת לילה ממוזגת מכיוון שתוכלו לחסוך את עלות המלון ללילה ולצאת לנסיעה נוחה יותר.

הרכבות המומלצות הן אלו שיוצאות בסביבות השעה 19:00 בערב ומגיעות בסביבות השעה 08:00 בבוקר למחרת, כאשר נוח למצוא מעבורות ישירות לאי קוסמוי. נסו להזמין קרון ממוזג במחלקה ראשונה או שניה לנסיעה טובה יותר. בקרונות מהמחלקה הראשונה, תקבלו תא זוגי פרטי משלכם עם כיור משלכם. המחלקה השנייה מציעה קרונות פתוחים עם מושבים שהופכים למיטות בלילה. מנות ומשקאות תאילנדיים זמינים ברכבות.

כל הרכבות יוצאות מתחנת הרכבת Hua Lamphong של בנגקוק (הידועה גם בשם תחנת הרכבת של בנגקוק) ומגיעות לתחנת הרכבת Surat Thani. ניתן לקנות כרטיסי רכבת בתחנת הרכבת בבנגקוק. לחילופין, תוכלו לקנות כרטיסים משולבים לרכבת/אוטובוס/מעבורת מסוכני נסיעות בבנגקוק תמורת מחיר טוב יותר ונסיעה חלקה יותר.

עלות: 25-50 דולר ללילה מחלקה ראשונה / שניה (בהתאמה) וכ-8-18 דולר למעבורת (המחירים משתנים בהתאם לעונה)

הזמן הדרוש: בסביבות 11-15 שעות לרכבת ו-3 שעות לאוטובוס ולמעבורת

  1. בנגקוק לקוסמוי באוטובוס ובמעבורת – הדרך הזולה ביותר

אם הנוחות אינה מטרידה אתכם ומה שמניע אתכם הוא זול-זול-זול, אתם יכולים לשקול לקחת אוטובוס מבנגקוק לסוראט תאני ואז לקחת מעבורת או קטמרן לקוסמוי. זו האפשרות הזולה ביותר. הנסיעה באוטובוס עשויה לקחת פחות זמן מאשר ברכבת (כמעט 10 שעות), אך היא עלולה להיות מטרידה ומעייפת יותר.

יתרון אחד הוא שתוכלו לצאת מבנגקוק כמעט מיד: קנו כרטיס, קפצו על אוטובוס וצאו. עבור אוטובוס ישיר מבנגקוק לסוראט תאני, תצטרכו לנסוע לסאי טאי מאי, הידוע גם בתור טרמינל האוטובוסים הדרומי. אנו ממליצים לבחור באוטובוס VIP ממוזג, חדיש ומצויד בשירותים.

האוטובוס ייקח אותך ישירות למסוף המעבורת Don Sak (דון סאק) בסוראט תאני תוך 10-12 שעות, ומשם שיט של שעה וחצי בסירה תוביל אותך אל מעבר למפרץ לקוסמוי.

עלות: כרטיסי אוטובוס יעלו כ-17-27 דולר, וכרטיסי מעבורת כ-8-18 דולר (משתנה לפי עונה)

זמן נדרש: 10-12 שעות לאוטובוס, שעה וחצי למעבורת

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: