מעבורת מאתונה לסנטוריני

מעבורות מאתונה (נמל פיראוס) לסנטוריני

סנטוריני נמצאת במרחק נסיעה של 4.5 עד 6 שעות במעבורת מאתונה במעבורות ובקטמרנים המהירים ביותר, ו-7 עד 9 שעות (או יותר) במעבורות המכוניות האיטיות יותר ובמעבורות הלילה. רוב המעבורות מאתונה לסנטוריני עוצרות גם בנקסוס ובפארוס בדרך. חלק מהמעבורות יעצרו באיוס, מיקונוס, פולדנדרוס, מילוס, סיפנוס וסריפוס. בעונת השיא (מאי עד אוקטובר) יהיו 4 עד 7 מעבורות ביום מאתונה. בעונת השפל תמיד תהיה לפחות מעבורת אחת ביום. ישנן מספר טיסות ביום מאתונה לסנטוריני כל השנה.

מעבורות אתונה (פיראוס)-סנטוריני פועלות פעמיים ביום ושירותי המעבורת זמינים לאורך כל השנה. מצא מידע מעודכן, השווה את לוחות הזמנים של המעבורות, חברות ומחירים והזמין את כרטיסי המעבורת שלך ב-DirectFerries ללא עלות נוספת.

לוחות זמנים של המעבורות

אתונה (נמל פיראוס) ß סנטוריני

תדירות לוח זמנים: כל יום

המעבורת המוקדמת ביותר: 07:00

המעבורת האחרונה: 23:59

משך ממוצע: 6 שעות 29 דק'

טווח מחירים: 35.00 € – 145.50 €

סנטוריני ß אתונה (נמל פיראוס)

תדירות לוח זמנים: כל יום

המעבורת המוקדמת ביותר: 02:00 (לפנות בוקר)

המעבורת האחרונה: 15:30

משך ממוצע: 6 שעות 21 דק'

טווח מחירים: 35.00 € – 145.50 €

חברות מעבורות שנותנות שירות בקו זה:

  • MINOAN LINES
  • SEAJETS
  • BLUE STAR


האם יש מעבורת מאתונה (פיראוס) לסנטוריני?

כן, יש לפחות 2 הפלגות מעבורת יומיים מנמל פיראוס לסנטוריני כל השנה.

קווי המעבורת לסנטוריני מופעלים בדרך כלל על ידי 6 חברות מעבורות : Blue Star Ferries , Zante Ferries , Seajets , Sea Speed ​​Ferries , Golden Star Ferries ו- Aegeon Pelagos .

טיפ: אתה יכול לבדוק נתונים בזמן אמת עבור מעבורות מאתונה (פיראוס) לסנטוריני במנוע חיפוש המחירים שלנו המופיע בתפריט השמאלי בדף זה.

האם אפשר מבחינת הקורונה לשוט לסנטוריני מאתונה?

כן, אתה יכול לשוט מאתונה לסנטוריני במעבורת כרגע. עם זאת, הנחיות הנסיעה עשויות להשתנות. לכן, הקפד לבדוק את העדכונים האחרונים על נגיף הקורונה COVID-19 ועל מעבורת הנוסעים ביוון לפני הנסיעה שלך.

מה לוח הזמנים של המעבורות מאתונה (פיראוס) לסנטוריני?

קו המעבורת בין פיראוס לסנטוריני הוא יומי כל השנה. בעונת השיא (יוני עד ספטמבר), יש בדרך כלל עד 6 מעבורות ישירות ביום, בעוד שבחורף ישנן 2 או 3 מעבורות ביום המשרתות את המסלול הזה.

המעבורת המוקדמת ביותר יוצאת מפיראוס בסביבות השעה 07:00 , ומגיעה לנמל סנטוריני בצהריים. היציאה האחרונה יכולה להיות מ -20:00 עד חצות בהתאם לעונה.

כמה עולה המעבורת מאתונה (פיראוס) לסנטוריני?

מחירי המעבורת אתונה-סנטוריני נעים בין 20 ל -110 אירו . עלות כרטיס מעבורת ממוצעת לנוסע בודד היא 40 אירו . עם זאת, מחירי כרטיסי המעבורת עולים או נמוכים יותר בהתאם להנחות, הצעות, סוג המושב ובחירת התא.

הנחות

הנסיעה מאתונה (פיראוס) לסנטוריני במעבורת היא קלה, נוחה ותוכלו לנצל כרטיסי מעבורת בעלות נמוכה יותר הודות להנחות הזמינות. חברות המעבורות מציעות הנחות של עד 50% לקטגוריות הנוסעים הבאו :

  • ילדים מגיל 5 עד 10 שנים
  • תושבי קבע של איים (בעלי מספר islander ייחודי)
  • סטודנטים של אוניברסיטאות יווניות ציבוריות
  • אנשים עם מוגבלות והנלוות אליהם


הערה:
תינוקות וילדים עד גיל 4 נוסעים בחינם. עם זאת, זכור שההנחות הזמינות עשויות להשתנות בהתאם לחברה שאיתה אתה נוסע.

מידע על מסלול המעבורת

כמה זמן השייט במעבורת מאתונה (פיראוס) לסנטוריני?

זמן המעבורת מאתונה לסנטוריני הוא בדרך כלל 4 עד 10 שעות. משך הטיול לסנטוריני תלוי בעיקר בסוג כלי השיט ובחברת המעבורות.

מה המרחק בין אתונה לסנטוריני?

המרחק בין נמל פיראוס לנמל סנטוריני (אתיניוס) הוא 127 מיילים ימיים (כ-236 ק"מ).

האם יש מעבורת מהירה מאתונה (פיראוס) לסנטוריני?

כן, אתה יכול לשוט עם מעבורת מהירה מאתונה לסנטוריני שכן חברות רבות מפעילות את המסלול לאורך כל השנה. משך הטיול עם המעבורת המהירה לסנטוריני הוא כ-4-5 שעות.

האם יש מעבורת לילה לסנטוריני מאתונה (פיראוס)?

כן, יש מעבורת לילה מאתונה לסנטוריני המציעה תאי שינה. היא יוצאת מפיראוס בשעה 19:00 ומגיעה לנמל אתיניוס בסביבות השעה 04:30 לפנות בוקר. במהלך עונת השיא, המעבורת האחרונה מגיעה לסנטוריני בסביבות השעה 02:00 בלילה.

טיפים לטיול במעבורת

עצות שימושיות לטיול המעבורת שלך לסנטוריני מאתונה

הנה כמה עצות שימושיות לטיול המעבורת שלך מאתונה לסנטוריני:

  • הנמל של פיראוס יכול להיות עמוס למדי, במיוחד בקיץ. אנו ממליצים להגיע לנמל 90 דקות לפני היציאה, במיוחד אם אתם נוסעים עם רכב.
  • הכרטיסים למעבר פיראוס – סנטוריני עלולים להימכר במהירות במהלך עונת השיא. אם אתם מתכננים לנסוע בתקופה זו, הקפידו להזמין כרטיסים זמן רב מראש – עשו זאת באמצעות מנוע החיפוש החכם שלנו הנמצא בדף הבית או בתפריט השמאלי בדף זה. כמו כן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מוקדם ככל האפשר.
  • אתיניוס, הנמל של סנטוריני קטן ויכול להיות צפוף במיוחד בעונת השיא. באתר של לשכת התיירות היוונית, תוכל למצוא מדריך מועיל לנמל סנטוריני.
  • טיולי מעבורת בקיץ יכולים להיות מעט קשוחים מבחינת תנאי הים. אולם אין מה לדאוג, אם אתה מרגיש מחלת ים אתה יכול לבקש מצוות המעבורת קצת אספירין או לשאת איתך כדורים נגד בחילה, גם שקיות הקאה יסופקו עם חיוך יווני מיד שתבקשו.
  • למידע נוסף על האי וחגים בסנטוריני, אנא בקרו באתר לשכת התיירות היוונית.
  • כדי לטייל באי סנטוריני ובאיים הסמוכים – עיין במפת המעבורות שלנו כדי לגלות את מסלולי המעבורת הזמינים בין סנטוריני למיקונוס, פארוס או איוס.


היכן לקחת את המעבורת מאתונה (פיראוס) לסנטוריני

אתם יכולים לקחת את המעבורת לסנטוריני מנמל פיראוס באתונה. הנמל של פיראוס ממוקם כ-15 ק"מ דרומית למרכז העיר אתונה ו-45 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של אתונה אלפתריוס וניזלוס. אפשר להגיע לנמל פיראוס ברכב, במונית, כמו גם בתחבורה ציבורית, כולל אוטובוס, מטרו ורכבת פרברית.

מעבורות מאתונה לסנטוריני יוצאות בדרך כלל משערי נמל פיראוס E6, E7, E9 ו- E10. שערי היציאה עשויים להשתנות, לכן אנו ממליצים לבדוק את הכרטיסים שלכם ואת לוחות התצוגה האלקטרוניים הממוקמים בנמל לקבלת מידע נוסף.

האם אוכל לנסוע במעבורת אתונה (פיראוס) לסנטוריני עם מכונית?

כן, אפשרי. אתם יכולים לנסוע עם רכב ברוב המעבורות מאתונה (פיראוס) לסנטוריני. הן המעבורות הקונבנציונליות והן המהירות מספקות שירות של העברת רכב.

מחירי המעבורות נעים בין 80 ל-100 אירו בהתאם לסוג הרכב, בחברת המעבורות וכן בעונה.

מזוודות מעבורת

חברות המעבורות בדרך כלל גמישות למדי לגבי גודל ומשקל המטען. אתם יכולים לשמור את המזוודות שלכם לידכם או לאחסן את התיקים והמזוודות שלכם באזור המטען המיועד במעבורת לסנטוריני.

טיפ: לכל חברת מעבורות יש מדיניות משלה לגבי חלוקת כבודה. אנו ממליצים על מטען של עד 50 ק"ג כדי למנוע עיכובים עקב מקום מצומצם באזור המזוודות. (האזור עשוי להיות דחוק לפעמים)

תאי שינה

הנסיעה לסנטוריני קצרה למדי, כך שלהרבה מעבורות מהירות אין תאים. עם זאת, ניתן להזמין תא שינה כאשר נוסעים עם מעבורת לילה מאתונה לסנטוריני.

נסיעות לחיות מחמד

תוכלו לנסוע עם חיית המחמד שלכם במעבורת לסנטוריני מאתונה, בהתאם לחברה ולסוג כלי השיט שבחרתם. הקפד לשאת את התעודות הדרושים, כרטיסים וכל ציוד לחיות מחמד שאתם עשויים להזדקק בטיול שלכם.

איך אפשר להזמין כרטיסי מעבורת זולים מאתונה (פיראוס) לסנטוריני?

קלי קלות. לחצו על הלינק הבא: הזמנה ישירה, כאן אתם יכולים למצוא את כל נתיבי המעבורת מפיראוס לסנטוריני בקלות. השוו את לוחות הזמנים של המעבורות, חברות והזמינו כרטיסי מעבורת אתונה-סנטוריני באינטרנט, ללא עלות נוספת.

  • המושבים הטובים ביותר: אנו ממליצים על Business או VIP אם זמינים (מושבים נחמדים יותר באווירה רגועה יותר)
  • מתי להזמין כרטיסים: חודשיים עד 3 חודשים מראש (במידה ותנסו מוקדם יותר – ייתכן כי חלק ממסלולי המעבורת עוד לא פורסמו, תנסו מאוחר יותר וייתכן שחלק מהמעבורות יימכרו ולא ישארו לכם כרטיסים..)

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: