מעבורת מקוס לבודרום

נתיב המעבורת מקוס לבודרום מחבר את איי דודקאנס עם טורקיה ומופעל כיום על ידי 3 חברות מעבורות. Sky Marine מפעילים את המעבר שלהם עד 7 פעמים בשבוע,Bodrum Express  3 פעמים ביום ושירות Dentur Avrasya זמין עד 7 פעמים בשבוע.

ישנן 35 הפלגות משולבות זמינות בשבוע במסלול שבין קוס לבודרום בין איי דודקאנס לטורקיה ועם 3 חברות מעבורות המוצעות; מומלץ להשוות את כולם כדי לוודא שתקבלו את התעריף הטוב ביותר בזמן שאתם רוצים לנסוע.

כמה זמן המעבורת מקוס לבודרום?

זמן ההפלגה הטיפוסי של מעבורות מקוס לבודרום הוא כ-30 דק'. עם זאת, אנא זכרו כי משך ההפלגה עשוי להשתנות בהתאם לעונה בה תבחרו לטייל.

כמה עולה המעבורת מקוס לבודרום?

המחיר הממוצע של מעבורת מקוס לבודרום הוא כ-43 פאונד. עם זאת, אנא זכרו שמחיר המעבורת מקוס לבודרום עשוי להשתנות בהתאם לעונה.

אילו חברות מעבורות פועלות בין קוס לבודרום?

כרגע יש 3 מפעילי מעבורות פופולריים הנוסעים מקוס לבודרום. המפעילים הבאים המספקים שירות זה הם:

  • Sky Marine
  • Bodrum Express
  • Dentur Avrasya


כיצד אוכל להזמין כרטיסי מעבורת מקוס לבודרום?

מעבורות מקוס לבודרום זמינות להזמנה דרך מנוע חיפוש הדילים שלנו (כאן בצד שמאל בתפריט). אנא בקר גם בדף ההצעות שלנו כדי להישאר מעודכן בכל הצעות המעבורות האחרונות בנתיב זה.

האם אפשר לעלות כנוסע ברגל במעבורת מקוס לבודרום?

כן, אתה יכול כרגע לנסוע כנוסע רגלי על סיפון המעבורות מקוס לבודרום עם:

  • Sky Marine
  • Bodrum Express
  • Dentur Avrasya


האם אפשר להעלות את המכונית למעבורת מקוס לבודרום?

לא, רק נוסעים רגליים יכולים לשוט במעבורת.

האם אפשר להעלות כלבים על המעבורת מקוס לבודרום?

למרבה הצער, כלבים אינם מורשים על סיפון שירות המעבורת הזה, אז אנא חפשו מסלולים חלופיים המתאימים לכלבים.

מה המרחק מקוס לבודרום?

קוס ובודרום נמצאות במרחק של כ-10 מיילים ימיים זו מזו.

מדריך קוס

ממוקם בקבוצת האיים הדודקאנסיים, האי היווני קוס נמצא כ-4 ק"מ מחוף בודרום בטורקיה. אורכו של האי כ-40 ק"מ ורוחבו 8 ק"מ ויש בו מספר עיירות וכפרים. העיירה והנמל המרכזיים נקראים גם קוס, אך הכפרים האחרים של האי כוללים את קפאלוס, טינגקי, קרדמנה, מסטיהארי, אנטימצ'יה, מרמרי ופילי. העיירה קוס מעניינת ויש הרבה מה לעשות בה. יש שפע של מסעדות, ברים ומועדונים בעיירה שהובילו לכך שהאי בכללותו הפך לפופולרי מאוד בקרב תיירים. עבור אותם מבקרים המחפשים מציאות ושופינג; כמעט הכל זמין בחנויות האי, מקרמיקה ועד פרווה, נעליים ועד ספרים ובגדים ותכשיטים ועד מוצרי עור.

מבחינת חיבורי מעבורת; ישנם שירותים יומיים בין קוס לפיראוס יחד עם שירותים בין קוס לשאר הרי הדודקאנס, האיים של צפון מזרח האגאי וטורקיה. הנסיעה במעבורת קונבנציונלית יכולה להימשך עד 13 שעות, תלוי בעצירות הביניים, והנסיעה בסירה מהירה יכולה להימשך בין 5 ל-8 שעות.

מדריך בודרום

העיר הטורקית בודרום ממוקמת במחוז מוגלה, בחוף הדרומי של חצי האי בודרום בצ'קפוינט (נקודת הבדיקה) למפרץ גוקובה. בימי קדם העיר הייתה ידועה בשם Halicarnassus ויש בה אתרים עתיקים רבים שננטשו על ידי הרומאים, הביזנטים והעות'מאנים. אטרקציות פופולריות בעיר כוללות את קברו של המלך מאוסולוס שהוא אחד משבעת פלאי תבל, ונבנה תוך פחות מ-100 שנה. הקבר הוא כיום מוזיאון (פתוח) פופולרי. המבקרים בעיר נהנים גם לבלות בחקר החוף היפה של האזור והמפרצים היפים. למבקרים בבודרום במהלך אוקטובר או נובמבר מומלץ לבקר ב-Bargilya שנמצאת לא רחוק מבודרום ושם יראו את כל התושבים קוטפים זיתים. זה פשוט עולם אחר עם הלגונה ומסעדות הדגים המקסימות שלו.

מנמל העיר פועלות מעבורות ליעדים נוספים בטורקיה, ליבשת יוון ואיי יוון.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: