מעבורת מפריז ללונדון

למרות שאינכם יכולים לנסוע ישירות במעבורת לתוך פריז, בכל זאת נוכל לתת לכם אינפורמציה מועילה עבור מספר מעברים בין בריטניה לצרפת שיעזרו לך בדרככם. מסלולי הערוצים החוצים כוללים את דיפ, דנקרק וקאלה, שכולם יאפשרו לכם להגיע לפריז בקלות. אם מתחשק לכם קצת יותר מסלולי נוף ותרצו לראות קצת יותר מצרפת, תוכלו להפליג לחמישה נמלים צרפתיים אחרים. אלה הם שרבורג, סנט מאלו, קאן, לה האבר ורוסקוף.

הדרך הטובה ביותר לנסוע לפריז

אין יותר פשוט מלנסוע על הלמאנש עם המכונית. הזמנת מעבורת איתנו תספק את אחת הדרכים הזולות ביותר לנסוע לפריז. אנחנו לא רק מספקים מסלולים באמצעות מעבורת, אתם יכולים גם להזמין את Eurotunnel באתר האינטרנט שלנו, שהיא עוד דרך מהירה וקלה להעביר אתכם ואת הרכב שלכם בבטחה לצרפת. ביציאה מפולקסטון בחוף הדרום מזרחי של בריטניה, le shuttle עושה את המסע מאנגליה לצרפת תוך 35 דק' בלבד, מה שישאיר לכם ים זמן להשלים את הטיול שלכם.

איך מגיעים לפריז

המרחק מקאלה לבירת צרפת הוא בסביבות 290 ק"מ, עם זאת, Dieppe הוא נמל המעבורת הקרוב ביותר לפריז. הוא ממוקם במרחק של 193 ק"מ בלבד משם, כאשר הנסיעה אורכת פחות משעתיים וחצי. המסע ייקח אתכם דרך אזור כפרי צרפתי מדהים, במסלול כפרי העובר ברואן. תעקבו אחרי הגדות היפות של הסיין, היישר אל מרכז פריז. כדי להגיע ל-Dieppe תצטרכו לצאת מניוהייבן, אבל אם תרצו לקחת את המעבורת לפריז מדובר, תצטרכו לבחור לרדת בקאלה או בדנקרק.

כיצד להזמין מעבורות מצרפת לאנגליה

לא חסרות אפשרויות לבחירה בכל הנוגע לבחירת מעבורת מצרפת לאנגליה. ישנן 5 חברות מעבורות עם היצע משולב של 11 נתיבי מעבורת המקשרים בין קאלה לדובר, דיפה לניוהאבן, קאן לפורטסמות', שרבורג לפול ופורטסמות', לה האבר לפורטסמות', רוסקוף לפלימות', סנט מאלו לפורטסמות' ופול, קאלה ל-דובר, מדנקרק לדובר, קאלה לדובר וצ'רבורג לפול ופורטסמות'.

המסלול המהיר ביותר בין צרפת לאנגליה הוא קאלה לדובר עם משך חצייה של כשעה וחצי. עם כל כך הרבה מסלולים המוצעים, אנו הופכים את זה לפשוט על ידי השוואת כל המסלולים הדומים בחיפוש אחד כדי שתוכל למצוא במהירות את מה שאתה מחפש.

כאמור, לבריטניה מצרפת יש מעברים לקו החוף הדרום מזרחי, המרכז והדרום-מערבי של בריטניה.

מעבורות מובילות לפלימות', פול, פורטסמות', ניוהאבן ודובר, כך שתלוי לאן אתם צריכים לנסוע, תוכלו לבחור מתוך מספר רחב של מעבורות כדי לעבור את התעלה לבריטניה.

בהפלגות אלו, תפליגו עם DFDS, P&O Ferries, Brittany Ferries או Condor Ferries. אם אתם רוצים לקחת את המעבורת מצרפת לבריטניה אז יש לכם לפחות 10 מסלולים מצרפת לאנגליה. מה שייתן לכם שפע של אפשרויות לנסות ולמצוא מעבר טוב, זול ונוח.

חלק מהמעבורות מפליגות הרבה יותר מהר מאחרות, אבל אתם יכולים גם לבחור לעשות הפלגת לילה כדי שתוכלו לישון בהפלגה שלכם ולעלות לחוף לאחר שנחתם היטב. מעבורת איטית יותר לא מפריעה יותר מדי כשאתם ישנים! איך אנחנו אומרים.. כל זה קרה בזמן שישנת 🙂

מפת המעבורת נותנת רושם טוב היכן ניתן לעלות על המעבורת ממספר אזורים בצרפת. אתה יכול לנסוע מ- Roscoff , Caen , Le Havre , Cherbourg , Dieppe , Saint-Malo , Dunkirk , או Calais לנמלי המעבורת השונים בבריטניה.

מעבורות מיצר דובר

ככל הנראה הנתיבים המוכרים ביותר לבריטניה מצרפת הם המעבורות המפליגות דרך מיצר דובר, החלק הצר ביותר של תעלת למאנש. P&O Ferries, Irish Ferries ומעבורות DFDS פועלות בקווים לדובר מדנקרק וקאלה. המעבורות החוצות לבריטניה מנמלים אלו הן לרוב גם נוסעים ממדינות אחרות באירופה.

אלו הם המסלולים הקצרים והמהירים ביותר לבריטניה מצרפת עם זמן נסיעה של שעה וחצי מקאלה לדובר ושעתיים מדנקרק לדובר. ל-DFDS יש הכי הרבה מעברים מדי יום

חפשו כאן מעברי מעבורת – קאלה ודנקרק (צרפת) ⇔ דובר (בריטניה)

מעבורות לבריטניה מנורמנדי, בריטני / ברטן, דרום מערב צרפת

מסן מאלו, קאן, שרבורג, לה האבר ורוסקוף יוצאות מדי יום לבריטניה.

נוסעים לבריטניה מבריטני/ברטן יכולים ללכת על המעבורת מרוסקוף, שרבורג או סנט מאלו לפלימות' או לפורטסמות'. גם מ-Cherbourg ו-Caen, תוכלו להפליג לכיוון נמל פורטסמות'.

חפשו כאן מעברי מעבורת – נורמנדי, ברטן, דרום מערב צרפת ⇔ בריטניה

מעבורות מדרום צרפת לבריטניה

אין מעברי מעבורת ישירים מדרום צרפת לבריטניה. החיבור הכי "דרום" צרפתי לבריטניה הוא המעבורת שיוצאת מרוסקוף לכיוון פלימות' (דבון).

אם אתם נוסעים מדרום צרפת ורוצים להימנע מהתנועה ברחבי פריז, הסירות מרוסקוף, לה האבר או קאן הן בחירה טובה.

חפשו כאן מעברי מעבורת – דרום צרפת + קוט ד'אזור ⇔ בריטניה

מעבורות מפריז ללונדון

Newhaven-Dieppe היא חיבור מצוין למי שרוצה לנסוע מפריז ללונדון במעבורת. נוסעים עם המעבורת הזו ישוטו בקו ישר לכיוון הבירה האנגלית. אז מן הסתם אתם עושים פחות מיילים/קילומטרים ולא צריכים לשוט כ"כ רחוק במסלול הזה.

מסלול זה מהווה חלופה פופולרית מאוד למעבורות הפועלות במיצר דובר.

חפשו כאן מעברי מעבורת – פריז ⇔ לונדון

נסיעה לבריטניה דרך צרפת

כאשר אתם נוסעים במעבורת לבריטניה יש סיכוי גדול שאתם נוסעים ברכב מאחת המדינות האחרות ביבשת אירופה מכיוון שצרפת היא מרכז מצוין לעלות על המעבורות מעבר לתעלה. עבור הבריטים, חשוב להבין שביבשת אירופה נוסעים בצד ימין של הכביש 😊

לאירופאים שנוסעים לבריטניה, חשוב להבין שבבריטניה אתם צריכים לנסוע בצד שמאל אם אתם נוסעים ברכב.

כמו כן, כדאי לזכור את הפרש הזמן בין בריטניה מצד אחד לצרפת מצד שני.

שאלות נפוצות לגבי מעבורות מצרפת לבריטניה

מהי המעבורת הזולה ביותר מצרפת לבריטניה

המעבר הזול ביותר הוא המעבורת מדובר לקאלה . תלוי עד כמה הוא עמוס, DFDS או P&O הם האפשרות הזולה ביותר.

מהו המעבר הקצר ביותר מצרפת לבריטניה?

המעבר הקצר ביותר הוא בין דובר לקאלה. מעבורת זו מפליגה למרחק של כ-41 ק"מ לצרפת. ההפלגה נמשכת כשעה וחצי. בגלל המרחק הקצר הזה, זהו אחד המסלולים העמוסים ביותר בעולם.

איזו סירה מפליגה הכי מהר לצרפת?

הספינה המהירה ביותר ששטה על פני הערוץ היא קונדור וויאג'ר. הוא משיג מהירויות מקסימליות של 42 קשר או 78 קמ"ש. בעבר היא הפליגה לנורמנדי ובחזרה אך כיום מעבורת זו מוחכרת על ידי בריטני פריז לחברת המעבורות קונדור ומשייטת לכיוון איי התעלה. כתוצאה מכך, ה-Condor Liberation היא כעת הסירה המהירה ביותר המפליגה מאנגליה לצרפת. יש לה מהירות מרבית של 39 קשר והיא מפליגה מפורטסמות' לשרבורג תוך 3 שעות.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: