מעבורת מסנטוריני לאיוס

נתיב המעבורת סנטוריני לאיוס וחזור – איוס לסנטוריני פופולרי במהלך הקיץ בקרב מבקרים שרוצים לטייל ברחבי האיים הקיקלאדים ביוון. המוני צעירים צובאים על מיטב המועדונים של איוס בקיץ ונהנים ממוזיקה מדהימה במקומות כמו ה-FAROUT באיוס.

מכיוון ששני האיים איוס וסנטוריני קרובים זה לזה, הנסיעה במעבורת קצרה, ויש הרבה אפשרויות לבחירה.

בחודשי עונת השיא, עשויות להיות עד 7 מעבורות שיפליגו מדי יום מאיוס לסנטוריני. בעונות המעבר  תדירות זו תהא פחותה.

כדי לראות לוחות זמנים של המעבורת ולהזמין כרטיסי מעבורת באינטרנט, אנו ממליצים לחפש במנוע החיפוש באתר שלנו שהוא נהדר לתכנן את הלוגיסטיקה עבור הרפתקאות הקיץ שלכם באיי יוון השונים.

בדרך כלל, לוחות הזמנים של הקיץ עבור מעברי איוס לסנטוריני עשויים שלא להתפרסם עד לאחר הפסחא היווני שזה יוצא סוף אפריל תחילת מאי לכל המאוחר.

זמני מעבורת בין איוס לסנטוריני

בימים מסוימים במהלך שיא עונת התיירות ביוון, יכולות להיות עד 7 מעבורות ישירות יומיות מאיוס לסנטוריני.

בהתאם לסוג המעבורת, הזמן שלוקח להגיע מאיוס לסנטוריני יכול להיות מהיר מאוד. לדוגמה, בשנת 2022 SEAJETS הפעילה את WORLDCHAMPION JET שלקח לה רק חצי שעה (!) כדי להשלים את מסלול איוס-סנטוריני.

עליכם להיות מודעים לכך שהסירות המהירות יותר הנוסעות בין האיים היווניים איוס וסנטוריני נוטות כמובן להיות האפשרות היקרה ביותר.

במהלך החורף, שירות המעבורות בין האי איוס לסנטוריני מצטמצם למעבורת ישירה אחת בלבד כל יומיים או שלושה.

עלויות ומידע על כרטיסים למעבורת איוס לסנטוריני

עלות הכרטיס למעבורת מהאי איוס לסנטוריני תהיה תלויה באיזו סירה תחליט לקחת. המעבורות המהירות יותר יכולות לעלות בכל מקום בין 40 ל-65 אירו.

המעבורות האיטיות יותר, שיכולות להימשך עד שעה כדי להגיע למעבר אך בזמנים לא נוחים בבוקר, יכולות לעלות רק 19 אירו.

כרטיסי מעבורת זולים

אם אתם מחפשים לחסוך כסף בנסיעה בחופשה שלכם בין היעדים הפופולריים של איוס וסנטוריני, שקלו לקחת את ספק המעבורות BLUE STAR. (תמצאו אותו בין רבים במנוע החיפוש שלנו כאן בצד שמאל). או בלינק הזה.

מחירי הכרטיסים לנוסעים מתחילים ב-19 אירו, אך הנסיעה מתחילה בזמנים מוזרים. בשנת 2022, מעבורת ה-BLUE STAR יצאה מאיוס בשעה 00:45 והגיעה לסנטוריני בשעה 01:45.

טיול יום איוס לסנטוריני

זה כמעט אפשרי לתכנן טיול יום מאיוס לסנטוריני. זה יכלול לקחת את המעבורת המוקדמת ביותר שיוצאת מאיוס לסנטוריני, ולאחר מכן חזרה במעבורת האחרונה שיוצאת מסנטוריני לאיוס.

בקיץ 2023, אתם יכולים לעשות טיול יום 'איוס-סנטוריני' ברוב ימות השבוע. זכרו שאולי יהיו לכם רק 4 או 5 שעות נטו בסנטוריני. שזה די מעט בהתחשב בעובדה ש-Fira פירה (בירת סנטוריני) היא יעד ממש מקסים.

לכן אנחנו לא סבורים שזה מספיק זמן, אבל בדקו את המדריך שלנו ליום אחד בסנטוריני כדי לראות מה אתם יכולים לראות ולעשות כאשר אתם שם.

המעבורת לאי סנטוריני מאיוס תצא מהנמל הראשי, שנמצא במרחק של 2 ק"מ מאיוס חור  או צ'ורה (Chora). אפשר לרדת ברגל אל הנמל מהצ'ורה, אבל אולי תעדיפו לקחת אוטובוס או מוניות במקום.

נסיעה במעבורת איוס לסנטוריני מנמל המעבורת של איוס

למטה בנמל, יש מבחר של טברנות, בתי קפה וחנויות גלויות ומזכרות כך שתוכלו להסתובב קצת ולשתות או לאכול משהו לאכול בזמן שאתם מחכים לסירה שלכם מאיוס לסנטוריני.

מומלץ לנוסעים להגיע לנמל שעה לפני יציאת המעבורת.

מגיעים לסנטוריני

כל המעבורות לסנטוריני מגיעות כרגע לנמל המעבורת הראשי. באופן רשמי הוא נקרא אתיניוס או 'הנמל החדש'. סביר להניח שרק תראה אותו מכונה סנטוריני (Fira), ביוונית הם אומרים: רשמית: Thira (ת'ירה)

הגעה לנמל המעבורת של סנטוריני

הנמל בסנטוריני ממוקם בתחתית הקלדרה (הר הגעש המתנשא של סנטוריני). זה לא ממש שווה את המאמץ לצאת מהנמל. ההצעה שלי היא לרדת מהמעבורת מהר ככל האפשר, ואז לעלות על אחד האוטובוסים הממתינים.

לחלופין, תוכלו להזמין מראש מונית שתחכה לכם בנמל סנטוריני.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: