מעבורת ממיקונוס לפארוס

לפנייך כל המידע שתזדקק לו על מנת לשוט במסלול המעבורת ממיקונוס לפארוס. בעמוד זה תוכל למצוא פרטים על הנמלים והיעדים השונים, חברות המעבורות המציעות טיולים וכן מחירי כרטיסי מעבורת וזמני נסיעה.

פארוס הוא אי יווני פופולרי, והוא השלישי בגודלו בקבוצת הקיקלאדים. ממוקם מערבית לנקסוס, נמל פארוס מתחבר בקלות עם פיראוס, לכרתים וכל האיים הקיקלאדיים שמסביב. הוא ממוקם במרחק של כ-24.17 מיילים ימיים ממיקונוס.

קל  לשוט הלוך ושוב ממיקונוס לפארוס, היות והמעבורות פועלות כל השנה. המסלול מיקונוס לפארוס מופעל על ידי 4 חברות מעבורות: Golden Star Ferries, Seajets, Fast Ferries  ו- Minoan Lines

כאמור איפוא, מסלול זה פועל בכל ימות השנה ומחירי הכרטיסים נעים בין 25.00 ל-84.70 אירו, תלוי אם אתם נוסעים עם מעבורת מהירה או קונבנציונלית. כרטיסים למסלול זה זמינים לנוסעים וגם לכלי רכב, כגון מכוניות ואופנועים.

משך הטיול ממיקונוס לפארוס הוא בין 45 דק' לשעה וחצי. עם Seajets שהיא חברת המעבורות המהירה ביותר במסלול זה תוכלו להגיע תוך 45 דק'.

במסלול זה ניתן למצוא גם נסיעות ישירות וגם כאלה עם עצירות באיים אחרים. בד"כ, תחנות אלה יהיו הרקליון (כרתים) , סנטוריני (תירה) , נקסוס ואיוס (האי הקטן והמגניב). מעבורות מהירות, מעבורות Golden Star, Minoan Lines, Seajets מציעות נסיעה ישירה לפארוס.

במהלך עונת השיא (יוני-ספטמבר) יש 243 מעברי מעבורת מתוכננים בין מיקונוס לפארוס בשבוע. במהלך עונת השפל (אוקטובר-מאי) יש 62 מעברי מעבורת בשבוע. לכן קחו זאת בחשבון בבואכם לתכנן את טיולכם.

פרטים על המעבורת בקיצור:

תדירות: כל יום

משך: 45 דק' – שעה וחצי.

טווח מחיר : €25.00 – €84.70

איך מגיעים ממיקונוס לפארוס במעבורת?

כאן אצלינו ב-ferry.co.il מרכז המעבורות תוכלו להזמין בקלות את כרטיסי המעבורת שלכם מנמל מיקונוס לפארוס בכל עת במהלך השנה. לקבלת מחירים עדכנית ולהזמנת המעבורת לתאריכי הטיול שלכם בקלות ובנוחות לחצו כאן

מה המרחק של מיקונוס מפארוס?

הנמל של מיקונוס נמצא במרחק של 38.90 ק"מ (24.17 מייל) מפארוס.

כמה זמן לוקחת המעבורת ממיקונוס לפארוס?

זמן המעבורת ממיקונוס לפארוס הוא בין 45 דק' לשעה וחצי, תלוי בחברת המעבורות ובסוג הספינה שאיתה אתה שט. בעת הזמנת כרטיסים אצלינו פה אנו תמיד נודיע לך איזה מסלול הוא המהיר ביותר.

כמה עולה מעבורת ממיקונוס לפארוס?

מחירי כרטיסי המעבורת נעים בין €25.00 – €84.70 אירו, תלוי במעבורת איתה תבחרו לשוט. תינוקות וילדים עד גיל ארבע יכולים בד"כ להפליג בחינם.

מהו לוח הזמנים של המעבורות ממיקונוס לפארוס?

אפשר למצוא מעבורת ממיקונוס לפארוס כל השנה. במסלול זה ניתן למצוא גם נסיעות ישירות וגם כאלה עם עצירות באיים אחרים. מיוני עד ספטמבר יש בד"כ יותר מ-4 חברות שיוצאות מנמל מיקונוס. עם זאת, במהלך חודשי החורף, בד"כ יש פחות. באמצעות מנוע החיפוש החכם שלנו המופיע כאן בתפריט השמאלי – תוכלו לבדוק את כל זמני היציאה והמחירים הספציפיים ולאחר מכן לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר.

מפעילי מעבורות ממיקונוס לפארוס, כמות נסיעות שבועיות, מֶשֶׁך נסיעה ומחיר ממוצע:

Golden Star Ferries

  • 7 בשבוע
  • 49 דק'
  • €52.21


Seajets

  • 7 בשבוע
  • שעה
  • €51.60


Fast Ferries

  • 6 בשבוע
  • שעה ו-29 דק'
  • €33.36


Minoan Lines

  • 3 בשבוע
  • 50 דק'
  • €47.72


מדריך מעבורת מיקונוס לפארוס 2023

במהלך עונת השיא יש בין 5-7 מעברי מעבורת בין מיקונוס לפארוס ביום, הנמשכים בין 40 דק' לשעה ו-10 דק'.

לוחות זמנים של מעבורות מיקונוס לפארוס

נתיב המעבורת ממיקונוס לפארוס מופעל על ידי 4 חברות מעבורות: Golden Star Ferries, Seajets, Fast Ferries, ובשנים מסוימות Minoan Lines. מסלול ישיר זה מופעל בד"כ רק מתחילת אפריל ועד סוף אוקטובר, שהיא עונת הקיץ. מעבורות בד"כ לא מפליגות בחודשי החורף.

בדוק את לוחות הזמנים ותעריפי המעבורות להגעה ממיקונוס לפארוס במעבורת בכתובת בלחיצה כאן.

האי פארוס ביוון

אם סנטוריני ומיקונוס היו נחשבים ליעדים מהמעלה הראשונה באיי הקיקלאדים של יוון, אז פארוס מדגדגת אותם מהמקום השני.

זאת, בין השאר, בזכות היותה של פארוס בחירה טבעית ראשונה של אנשים רבים המחפשים היכן לבקר אחרי מיקונוס. האי קרוב, יש לו קישורי מעבורת קבועים, ויש לו תשתית תיירותית טובה.

בנוסף, לפארוס יש את כל הנקודות שאתה עשוי לחפש באי יווני כמו חופים נהדרים, אוכל טוב, מסלולי הליכה והרבה דברים לראות ולעשות.

חוף פיסו ליבאדי בפארוס

תכננו להישאר בפארוס לכמה ימים, אבל הזמינו מראש אם אתם מתכננים לנסוע באוגוסט. כי האי מלא בתיירים ואתם צריכים לישון איפשהו 🙂

איך מגיעים ממיקונוס לפארוס

למרות שלפארוס יש שדה תעופה, טיסה בין מיקונוס לפארוס אינה אופציה. אם אתם מעדיפים לטוס ממיקונוס לאי פארוס מכל סיבה שהיא, תצטרכו לעבור דרך אתונה אם בכלל יהיו טיסות זמינות.

הדרך הקלה ביותר להגיע ממיקונוס לפארוס היא במעבורת. כפי שניתן להבין, שני האיים די קרובים אחד לשני, כך שהשייט לא לוקח זמן רב.

באוגוסט, אתה יכול לצפות בין 5 ל-7 מעבורות ביום, בעוד שבספטמבר סביר יותר שיהיו 3 מעבורות ביום ממיקונוס לפארוס.

מעבורות אלו לפארוס ממיקונוס מופעלות על ידי חברות המעבורות SeaJets, Golden Star Ferries ו-Minoan Lines.

המעבורות היוצאות ממיקונוס מפליגות מהנמל החדש של מיקונוס. הוא ממוקם בטורלוס, שנמצא כמעט 2 ק"מ מהעיר העתיקה של מיקונוס.

ישנם אוטובוסים ציבוריים הנוסעים לנמל המעבורות במיקונוס, אך אולי תעדיפו גם להזמין מונית. אתם יכולים להזמין מראש מוניות במיקונוס.

אנו ממליצים להגיע לנמל המעבורת של מיקונוס כשעה לפני שכלי השיט שלכם לפארוס אמור להפליג. אולי קצת מוקדם יותר אם קבעתם איסוף כרטיסים מהנמל.

זמן הנסיעה של מיקונוס פארוס

המסע לפארוס ממיקונוס הוא מהיר מאוד. הספינה האיטית ביותר המפליגה לפארוס מהאי מיקונוס אורכת כשעה ו-20 דק', בעוד שהנסיעה המהירה ביותר במעבורת ממיקונוס לפארוס אורכת כ-40 דק'.

המחירים לנוסעים רגליים משתנים בהתאם לחברת המעבורות בה תבחרו להפליג, וסוג כלי השיט. בד"כ אתם יכולים לצפות למעבורות מהירות יותר בקורלציה למחירי כרטיסים יקרים יותר.

טיפים לטיולים באי פארוס

כמה טיפים לטיול לביקור בפארוס:

רוב המבקרים באי נמשכים לעבר הכפרים פאריקיה ונאוסה כשהם חושבים על האזורים הטובים ביותר לשהות בפארוס. אם אתם נוסעים לפארוס בחודשי הקיץ העמוסים ביותר, אנו ממליצים להזמין דירות בפארוס כחודש מראש. אפשר לעשות זאת בלחיצה כאן

Ferry.co.il הוא האתר הקל ביותר לשימוש עבור ישראלים בכל הנוגע להזמנת כרטיסים למעבורת ממיקונוס לפארוס באינטרנט. למרות שאנו מציעים לך להזמין את כרטיסי המעבורת של מיקונוס לפארוס מראש, במיוחד בעונת התיירות, אתם יכולים גם להמתין עד שתגיעו למיקונוס ולהיכנס לסוכנות נסיעות כדי לארגן את הכרטיס שלכם. אם אתם מטיילים באוגוסט, שהיא עונת השיא, אל תשאירו את זה עד לרגע האחרון, כי אתם עלולים להישאר במיקונוס יותר מהמתוכנן!

מה עדיף, מיקונוס או פארוס? קשה לענות על זה, כי זה תלוי מה אתם מחפשים. מיקונוס יותר צעקנית, קוסמופוליטית וקצת יותר יומרנית. בפארוס יותר צ'יל..

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: