מעבורת סטטן איילנד

המעבורת של סטטן איילנד היא שירות מעבורת נוסעים חינמי שעובר בין מנהטן לסטטן איילנד, שניים מחמשת הרובעים של העיר ניו יורק. שירות המעבורת פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ומוביל כ-23 מיליון נוסעים מדי שנה, מה שהופך אותה לאחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בעיר ניו יורק.

היסטוריה של מעבורת סטטן איילנד:

למעבורת סטטן איילנד יש היסטוריה ארוכה, החל מתחילת המאה ה-19 כאשר חברות ספינות קיטור פרטיות הפעילו מעבורות בין מנהטן לסטטן איילנד. בשנת 1901 השתלטה עיריית ניו יורק על שירות המעבורות והקימה את מחלקת המעבורות שתפעיל ותחזק את השירות.

במהלך השנים עבר שירות המעבורות שינויים רבים, ביניהם החלפת סירות קיטור בכלי שייט מונעי דיזל בשנות ה-50 וה-60. בשנת 2003 עברה מעבורת סטטן איילנד תאונה טרגית כאשר אחת מסירותיה, אנדרו ג'יי ברברי, התרסקה לתוך רציף, נהרגו 11 בני אדם ועשרות נוספים נפצעו. מאז, שירות המעבורת הטמיע אמצעי בטיחות ופרוטוקולים חדשים כדי להבטיח את שלומם של נוסעיו.

מסלול ולוח זמנים:

המעבורת של סטטן איילנד עוברת בין טרמינל וויטהול במנהטן התחתית לבין טרמינל סנט ג'ורג' בסטטן איילנד. הנסיעה במעבורת אורכת כ-25 דק' לכל כיוון ומציעה נופים מדהימים של קו הרקיע של ניו יורק, פסל החירות והאי אליס.

שירות המעבורות פועל 365 ימים בשנה, עם יציאות כל חצי שעה בשעות השיא (שעות העומס בימי חול) ומדי שעה בשעות השפל ובסופי השבוע. המעבורת הראשונה יוצאת ממסוף סנט ג'ורג' בשעה 6:00 בבוקר, והמעבורת האחרונה יוצאת מטרמינל ווייטהול בשעה 23:30.

נוסעים יכולים לעלות על המעבורת בכל אחד מהטרמינלים ללא כרטיס, מכיוון שהשירות כאמור חינם. עם זאת, נוסעים המביאים זוג אופניים עימם לסיפון נדרשים לתשלום קטן, ויש להחזיק חיות מחמד במנשאים.

אטרקציות ושירותים:

המעבורת של סטטן איילנד היא לא רק כלי תחבורה; זוהי גם אטרקציה תיירותית פופולרית המציעה למבקרים נקודת מבט ייחודית על העיר ניו יורק. הסיפונים הפתוחים של המעבורת מספקים נוף ללא הפרעה של קו הרקיע של העיר, פסל החירות והאי אליס, מה שהופך אותה להזדמנות צילום מצוינת.

מסופי המעבורת מציעים גם מגוון שירותים, כולל דוכני מזון, חנויות מזכרות, שירותים ומרכזי מידע. למסוף סנט ג'ורג' יש מרפסת תצפית המספקת נופים מדהימים של הנמל והעיר, בעוד שטרמינל וויטהול כולל מוזיאון המציג את ההיסטוריה של שירות המעבורות והעיר.

המעבורת של סטטן איילנד היא חלק איקוני ממערכת התחבורה של העיר ניו יורק ואטרקציית חובה למבקרים. שירות המעבורת מספק דרך ייחודית ובמחיר סביר לחוות את קו הרקיע והנמל של העיר, והטרמינלים מציעים מגוון שירותים כדי לשפר את חווית הנוסע. בין אם אתה תייר או ניו יורקי, טיול במעבורת סטטן איילנד היא חוויה בלתי נשכחת.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: