מעבורת מאל נידו לקורון

המעבורת מאל נידו לקורון היא אמצעי תחבורה פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד שרוצים לנסוע בין שני היעדים היפים בפאלאוואן, הפיליפינים. במאמר זה, נספק הסבר מלא על שירות המעבורת, כולל לוחות זמנים, מחירים וטיפים שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם.

לוח זמנים ומשך זמן

שירות המעבורת פועל מדי יום, עם שתי נסיעות ביום, אחת בבוקר ואחת אחר הצהריים. טיול הבוקר יוצא מאל נידו בשעה 6:00 בבוקר ומגיע לקורון בסביבות השעה 9:30, ואילו טיול אחר הצהריים יוצא מאל נידו בשעה 12:00 ומגיע לקורון בסביבות השעה 15:30. משך המסע משתנה בהתאם לתנאי מזג האוויר והים, אך בדרך כלל הוא לוקח בין 3.5 ל-4 שעות.

מחיר והזמנה

מחיר כרטיס המעבורת משתנה בהתאם לסוג המושב שתבחרו. ישנם שלושה סוגי מושבים זמינים: כלכלה, תיירות ועסקים. מושב הכלכלה הוא הזול ביותר ועולה בסביבות 1,760 PHP ($35), בעוד שמושב התיירים עולה בסביבות 1,960 PHP ($39), ומושב העסקים עולה בסביבות 2,160 PHP ($43).

אתה יכול להזמין כרטיסים למעבורת מראש באינטרנט אצלינו כאן במרכז המעבורות (נסה את מנוע החיפוש שלנו המופיע בצד שמאל) או במסוף המעבורות באל נידו. אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש, במיוחד בעונת השיא, מכיוון שהמעבורת יכולה להתמלא במהירות. אתה יכול גם להזמין את הכרטיסים שלך דרך סוכנויות נסיעות או המלון שלך באל נידו.

טיפים לשייט במעבורת

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהנסיעה שלך במעבורת מאל נידו לקורון:

הגעה למסוף המעבורת מוקדם: אנו ממליצים להגיע למסוף המעבורות לפחות 30 דקות לפני ההמראה כדי למנוע עיכובים או עומס של הרגע האחרון.

הביאו חטיפים ומים: במעבורת אין מסעדה או שירות אוכל, לכן אנו ממליצים להביא את החטיפים והמים שלכם לנסיעה.

לבשו בגדים נוחים: הנסיעה במעבורת יכולה להיות מלאה במהמורות ובגלים, לכן אנו ממליצים ללבוש בגדים נוחים ומשוחררים כדי להבטיח נסיעה נוחה.

הביאו ג'קט או סוודר: מיזוג האוויר במעבורת יכול להיות קר למדי, לכן אנו ממליצים להביא מעיל או סוודר כדי להתחמם.

היו מוכנים למחלת ים: הנסיעה במעבורת יכולה להיות הפכפכה, לכן אנו ממליצים לקחת תרופות למחלת ים או להביא סוכריות ג'ינג'ר או תה כדי להקל על אי נוחות.

סיכום

המעבורת מאל נידו לקורון היא דרך נוחה ומשתלמת לנסוע בין שניים מהיעדים היפים ביותר בפאלאוואן, הפיליפינים. עם נסיעות יומיות ואפשרויות מושבים שונות, תוכלו לבחור את האפשרות הטובה ביותר לתקציב ולרמת הנוחות שלכם. בעזרת הטיפים וההמלצות שלנו, אנו מקווים שתהיה לכם מסע נוח ומהנה במעבורת מאל נידו לקורון.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: