נמל מעבורת דון סאק

למטיילים שרוצים להגיע למפרץ תאילנד, דון סאק (Donsak) הוא המזח שייקח אתכם לשם. בהיותו הנמל הראשי במחוז סוראט תאני (Surat Thani), שדה התעופה הקרוב ביותר ממוקם בעיר והוא מספק אוטובוסים ומוניות שיקחו אותך עד הנמל. השאטלים שנוסעים לשדה התעופה הם בעלות מאד נמוכה ולפעמים המחיר כבר כלול בכרטיס המעבורת שלכם עם זמן נסיעה של שעה וחצי. אוטובוסים מ-Nakhon Si Thammarat ו-Krabi (קראבי) זמינים גם כן, עם זאת, העיר Surat Thani היא הנכונה ביותר עבורכם כי אליה הדרך המהירה והקלה ביותר ברכבת, באוטובוס או במטוס מבנגקוק, קואלה לומפור וצ'אנג מאי.

דון סאק הוא נמל הבית של שירותי מעבורות רבים אשר עוגנים בשלושה רציפים. מזח נמל המעבורת ראג'ה (Raja Ferry) הוא החביב ביותר על תיירים ישראלים.

מידע על דון סאק

דונסאק שוכנת בדרום העיר סוראט תאני (Surat Thani), וזהו שער הכניסה לאיים הפופולריים הממוקמים במפרץ תאילנד. הרובע מורכב משלושה רציפים; מזח ליאם טואד, מזח המעבורת של Seatran ונמל המעבורת ראג'ה שהוא החביב על התיירים הישראלים בשל שירות המעבורת לרכב שלו. אין כל כך הרבה מה לראות ולטייל בדון סאק, מלבד להירגע ולצפות בים ולהתלטף מהרוח הקרירה בזמן שאתם מחכים למעבורת שלכם, עם זאת, הערים השכנות שלה בהחלט ראויות לביקור.

Hug Village

גנים יפים, נופים צבעוניים וקישוטים פנטסטיים הופכים את Hug Village למקום חלומי למכורים לאינסטגרם (אומרים אינסטגרמרים?). חווה עירונית זו ממוקמת בכפר החוף של מחוז דון סאק והיא פועלת גם כסוכנות תיירות אקולוגית. כיף גדול לבלות יום באינטראקציה עם חיות משק או לצלם תמונות של הנופים הנפלאים. יתר על כן, הוא כולל מסעדה ובית קפה בו תוכלו לקחת את ארוחת הצהריים או הקפה שלכם וליהנות מהים ברקע. Hug Village פתוח לקהל הרחב בכל ימות השבוע בין השעות 9:30-18:00.

העיירה Surat Thani

לפני שתצאו להפלגה שלכם מרציף נמל מעבורת דון סאק, עצרו או אפילו הישארו ללילה בעיר המקסימה הזו. Surat Thani התברכה באיים הסמוכים במפרץ תאילנד והיא עיר עשירה בתרבות, המציעה לתיירים פעילויות רבות לעשות וליהנות, החל מביקור בכמה מקדשים ציוריים או גילוי מערות Kamin, אחת המערות היפות בתאילנד. סיימו את היום שלכם בהליכה סביב נהר טפי (Tapi), שבו מסעדות רבות ושוק מקומי המגישים את מאכלי הים הטובים ביותר באזור.

Wat Khao Suwan Pradit

אם יש לכם קצת זמן פנוי לפני שאתם לוקחים את המעבורת שלכם מנמל המעבורת דון סאק, ביקור במקדש Wat Khao Suwan Pradit הוא דרך נחמדה לנצל אותו. המקדש הזה לא כל כך מרשים כמו מקדשים רבים אחרים ברחבי תאילנד, אבל עדיין, יש לו קסם משלו והוא מעוצב להפליא. הסטופה (צריח של מקדש) ממוקמת בצוק המציג מדרגות גדולות שעשויות להפחיד אתכם, אולם, הנופים המדהימים של האיים וכפר הדייגים והאווירה השלווה שתשרו בה במהלך כל המסע שווים כל צעד.

Khanom

Khanom הוא מחוז נוסף ב-Nakhon Si Thammarat והוא לא רחוק מהרציפים של דון סאק. העיירה הזו משדרת יופי טבעי יפהפה מה שהופך אותה למקום מקסים שברגע שתגיעו לכאן תרצו להישאר יותר זמן. מערות מרהיבות, מפלים מרעננים וחופים מבודדים, המרכזי שבהם נקרא Nadan, האטרקציה המרכזית ב-Khanom. מלבד היותה עיירה קטנה ולא עיר של מסיבות, יש בה מגוון רחב של אוכל תאילנדי וכמה ברים נחמדים.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: