מעבורת מרודוס למרמריס

רוצה לדעת איך להגיע למרמריס? חפש את המעבורת הטובה ביותר מרודוס למרמריס על ידי גישה לפלטפורמת החיפוש המקוונת שלנו. הפורטל שלנו מאפשר לך למצוא את מסלולי המעבורת למרמריס היוצאים מרודוס בכמה קליקים בלבד, כולל לוחות זמנים, משך הפלגה ומחירי כרטיסים. נסה זאת עכשיו ובקלות דרך מנוע חיפוש הדילים שלנו המצוי בצד שמאל בתפריט שבדף זה או על ידי לחיצה כאן.

מסלול המעבורת בין רודוס למרמריס ניתן באופן בלעדי ע"י חברת השייט Sea Dreams עם לוח זמנים של 7 הפלגות שבועיות הכוללות יציאות בוקר וערב. מסלול זה מבוצע ע"י מעבורות המאפשרות להעלות על סיפונן מכוניות, אופנועים ומשאיות. שירותים ופתרונות לינה מגוונים גם הם זמינים כדי לספק לכם נוחות מירבית על הסיפון. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדה בשירות עצמי או בתא השינה שלכם.

טיפים נהדרים שאספנו עבורך:

ב- SEA DREAMSילדים מתחת לגיל 5 נוסעים חינם.

נכון. 100% הנחה לילדים בין הגילאים 0 עד 5 הם נוסעים חינם, אך לא יקבלו מקומות ישיבה או לינה.

וגם הנחה של 50% על כרטיסים לילדים מגיל 5 עד 10.

נמל המעבורת של רודוס

נמל רודוס ממוקם בצפון האי ומספק קישורים לאיים הדודקאנסים, האיים הקיקלאדים, כרתים ופיראוס. נמל מנדרקי, הוא מקום עתיק של קסם שאי אפשר לעמוד בפניו והוא המקום שבו עמד הקולוסוס של רודוס בזמן שהסירות הגיעו לפני 2,500 שנה. ישנם שירותים רבים באזור שמסביב, כגון מסעדות וטברנות, והנמל מספק קישורים לאיים הסמוכים. קצת יותר דרומה נמצא הנמל המסחרי, הנקרא Emborio. הנמל המרכזי משרת סירות לאומיות ובינלאומיות והוא ממוקם במרכז העיר.

כתובת הנמל: Akti Sachtouri, Rodos 851 00, יוון

פרטים נוספים על מעבורת מרודוס למרמריס

נתיב המעבורת רודוס מרמריס מחבר בין איי דודקאנס לטורקיה. נכון לעכשיו המפעילה היחידה את שירות המעבורות הזה, היא חברת Sea Dreams. המעבר פועל עד 10 פעמים בשבוע עם משך הפלגה של בערך שעה.

שאלות נפוצות

כמה זמן אורכת ההפלגה במעבורת מרודוס למרמריס?

זמן המעבר הטיפוסי של מעבורות מרודוס למרמריס הוא כשעה. עם זאת, אנא זכרו כי משך ההפלגה עשוי להשתנות בהתאם לעונה בה תבחרו לטייל.

כמה עולה המעבורת מרודוס למרמריס?

המחיר הממוצע של מעבורת מרודוס למרמריס הוא כ-$100 (מאה דולרים). עם זאת, אנא זכרו שמחיר המעבורת מרודוס למרמריס עשוי להשתנות בהתאם לעונה.

מה המרחק מרודוס למרמריס?

המרחק בין רודוס לנמל מרמריס הוא כ-25 מיילים ימיים שהם כ-47 ק"מ.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: