מעבורת מקורפו לאלבניה

איך להגיע מקורפו לאלבניה (וכמובן בדרך ההפועה מעבורת מאלבניה לקורפו)

האם ידעתם שקורפו, (אי יווני יפהפה), נמצא במרחק של 35 ק"מ בלבד מהחוף של אלבניה? זה אמיתי! זה אומר שאתם יכול לבקר בקלות בשניהם במהלך חופשה אחת.

תראו כמה קרוב..

כמובן שכדי לעשות זאת, תצטרכו לדעת איך להגיע מקורפו לאלבניה וחוזר חלילה. למרבה המזל, אנחנו כאן במרכז המעבורות זמינים לעזור לכם.

אם אתם מבקרים בקורפו במהלך הקיץ, אין ספק שתתלהבו לבלות זמן רב על החוף וליהנות מהשמש הנעימה, מחיי הלילה והקניות הנהדרות. העיר קורפו היא גם יעד פנטסטי, עמוס במה לראות ולעשות ועיר עתיקה יפהפיה עם מבנים צבעוניים וארכיטקטורה היסטורית שאפשר לחקור ולטייל בה. אבל, לפעמים, טוב לצאת ולראות משהו אחר. במקרה כזה, דילוג לאלבניה יכולה להיות בחירה טובה.

אלבניה היא יעד חופשה שמתפתח בצורה רצינית, וחיפוש קטן בגוגל יכול להסביר לכם מדוע. טירנה היא הבירה, והיא מקום מצוין לכל מי שאוהב היסטוריה ובידור.

ערי בירה הן כמעט תמיד מקומות תוססים ומעניינים. עם זאת, אלבניה היא יותר מזה. הריביירה האלבנית יושבת על הים היווני הנוצץ ויש בה אווירת חג אמיתית. אתרים כמו סרנדה הפכו פופולריים מאוד במהלך השנים האחרונות.

אז מה האפשרויות שלכם אם אתם רוצים לדעת כיצד להגיע מקורפו לאלבניה וחזרה בכיוון ההפוך? יש לכם שתיים – מעבורת או טיסה. להודות על האמת, מעבורת היא לא הדרך הכי הגיונית, אבל אם אתם לא חובבי טיסות, זו עדיין בחירה שאתם יכולים לבחור. והרי אנחנו מרכז המעבורות, לא? הרי לשם כך התכנסנו. אז בואו נדבר על מעבורת מקורפו לאלבניה וחזרה.

בכל אפשרות שתבחרו, עליכם לזכור דבר אחד משמעותי – קורפו מקדימה את אלבניה בשעה אחת. אז, כשאתם מחליטים לעלות על מעבורות ומטוסים, קחו את זה בחשבון בתוכניות שלכם. זה יעזור אם גם תזכרו שאתם יוצאים ממדינה אחת ונכנסים למדינה אחרת, אז תצטרכו את הדרכון שלכם וכל אשרה הנוגעת למדינת המוצא שלכם.

כעת בואו ונבדוק כיצד להגיע מקורפו לאלבניה ומאלבניה לקורפו ביתר פירוט.

לוקחים את המעבורת מקורפו לאלבניה

זה קל להגיע מנמל קורפו בעיר קורפו לנמל סרנדה בדרום אלבניה. ישנן מספר מעבורות מדי יום, עם יותר במהלך עונת השיא. מספר חברות מעבורות משרתות את הנתיב הזה, אבל Finikas Lines ו- Ionian Seaways הן השתיים העיקריות.

זמן ההפלגה במעבורת אורך כ-שעה ו-10 דק', אם כי ניתן לשלם יותר עבור מעבורת מהירה (Speed Boat) ולהגיע תוך חצי שעה. אתם תמיד צריך לבדוק את הזמנים באינטרנט לפני הנסיעה, מכיוון שהם משתנים מדי פעם, במיוחד לאור מגבלות הנסיעה של נגיף הקורונה. הנה לינק לבדוק ולהזמין כמובן..

במהלך עונת השפל שהיא בין ינואר לאפרי, פועלות מעבורות פעם ביום בין קורפו לסרנדה, עם שירות אחד חזרה בין סרנדה לקורפו. המעבורת הראשונה יוצאת מקורפו בשעה 09:00 בבוקר וחוזרת בצהריים.

ישנם מספר שירותים ביום בשני הכיוונים במהלך עונת השיא. המעבורת הראשונה יוצאת מנמל קורפו ב-08:40 בבוקר והאחרונה ב-19:00. המעבורת הראשונה יוצאת מנמל סרנדה ב-06:00 בבוקר, והאחרונה ב-18:30. עם זאת, יש רק שלוש מעבורות לשני הכיוונים בימי שני, ללא קשר לחודש.

אתם יכול להזמין את הכרטיס שלך באינטרנט עד 24 שעות לפני היציאה, או שאתה יכול לפנות למשרד הנמל עצמו ולהזמין את הכרטיס שלכם באופן אישי ופרונטלי. אנחנו ממליצים כמובן לשריין מקום כי בעונת השיא לעיתים המקומות אוזלים במהירות. להזמנה בטוחה לחצו כאן.

עוד דברים שכדאי לגעת ולסכם לגבי נתיב המעבורת קורפו <> אלבניה (סרנדה)

נתיב המעבורת קורפו סרנדה מחבר את האיים היווניים עם אלבניה ומופעל כיום על ידי 4 חברות מעבורות. Sarris Cruises & Lines מפעילים את מעבריהם עד 3 פעמים ביום, Finikas Lines 6 פעמים ביום, Ionian Seaways 17 פעמים בשבוע ושירות Joy Lines זמין עד 14 פעמים בשבוע.

ישנן 14 הפלגות משולבות ליום בנתיב קורפו סרנדה בין האיים היווניים לאלבניה ועם 4 חברות מעבורות המוצעות מומלץ להשוות את כולם כדי לוודא שתקבלו את התעריף הטוב ביותר בזמן שאתם רוצים לנסוע.

למידע נוסף, אנא בקר בדף המעבורות מהאיים היווניים לאלבניה.

שאלות נפוצות

כמה זמן המעבורת מקורפו לאלבניה?

זמן משך הפלגת המעבורת מקורפו לאבניה הוא כ-51 דק'. משך ההפלגה עשוי להשתנות מעונה לעונה ולפי סוג מפעיל המעבורת ולכן אנו ממליצים לבצע בדיקה בזמן אמת.

כמה עולה המעבורת מקורפו לאלבניה?

מחיר המעבורת קורפו לאלבניה עשוי להשתנות בהתאם לעונה. המחיר הממוצע של מעבורת מקורפו לאבניה (סרנדה) הוא $53 דולר.

אילו חברות מעבורות פועלות בין קורפו לאלבניה?

ישנם 4 מפעילי מעבורות פופולריים עבור קורפו לאלבניה (סרנדה). אלו הם:

  • Sarris Cruises & Lines
  • Finikas Lines
  • Ionian Seaways
  • Joy Lines


כיצד אוכל להזמין כרטיסי מעבורת מקורפו לאלבניה (סרנדה)?

הזמינו מעבורות מקורפו לאלבניה דרך מנוע חיפוש הדילים שלנו (כאן בפריט השמאלי בעמוד זה)

האם אתה יכול לנסוע כנוסע רגלי במעבורת מקורפו לאלבניה?

כן, אתה יכול לנסוע כנוסע רגלי מקורפו לסרנדה עם:

  • Sarris Cruises & Lines
  • Finikas Lines
  • Ionian Seaways
  • Joy Lines


האם אפשר לעבור עם רכב בין קורפו לאלבניה במעבורת?

חיובי. אפשרי לנסוע עם הרכב מקורפו לאלבניה עם:

  • Sarris Cruises & Lines
  • Finikas Lines
  • Ionian Seaways
  • Joy Lines


האם אפשר להעלות כלב על המעבורת מקורפו לאלבניה?

כן, כלבים מותרים על סיפון המעבורת. ייתכן שתצטרך דרכון לחיות מחמד. אנא קרא את הנחיות מפעילי המעבורת לחיות מחמד. נכון לעכשיו אתה יכול להעלות כלב למעבורת רק עם חברת arris Cruises & Lines.

מה המרחק מקורפו לסרנדה?

המרחק בין קורפו לסרנדה הוא כ-14 מייל ימי, שזה יוצר סדר גודל של 26 ק"מ.

מנוע ההזמנות שלנו עומד לרשותך:

בחר/י את מסלול המעבורת שלך: